Thursday, September 06, 2007

Olympic - Pták rosomák

D G C G D
Bůh mi seslal ránu, pa-da-da, pa-da-da, pa-da-da, da-da, pa-dá,
G C G D
mé klíče jsou v pánu, pa-da-da, pa-da-da, pa-da-da, da-da, pa-dá.
C G C G
Nemohu, nemohu dál, nemohu, nemohu dál,
C G D
nemohu do domu, hrůza mi hrdlo svírá.
C G C G
Nemohu, nemohu dál, nemohu, nemohu dál,
C G D
velkejma očima na mě pták Rosomák zírá.
C G C G
Šok z tebe pomalu mám, šok z tebe pomalu mám,
C G D
moc na mě nemrkej, ty ptáku Rosomáku.

Pták se kolem toulá, pa-da-da, pa-da-da, pa-da-da, da-da, pa-dá,
klíče v ruce žmoulá, pa-da-da, pa-da-da, pa-da-da, da-da, pa-dá.
Nemohu, nemohu dál, nemohu, nemohu dál,
nemohu do domu, hrůza mi hrdlo svírá.
Nemohu, nemohu dál, nemohu, nemohu dál,
velkejma očima na mě pták Rosomák zírá.
Šok z tebe pomalu mám, šok z tebe pomalu mám,
G D
moc na mě nemrkej, ty ptáku Rosomáku,
G D G D G D
Rosomáku, Rosomáku, Rosomáku.