Monday, February 05, 2007

"Myslela jsem, že jste si probral své záznamy s kapitánem Kirkem."
"Ne, podrobnosti ne... Vlastně jsem je ani nechtěl znát." Pokrčil rameny. "Koneckonců, oč jde?"
"Snad kdybyste se dověděl nyní o něco víc..."
"Ne." Narovnal se a natáhl ruce. "Nemá to se mnou nic společného."
Dysonová se nevzdávala. "Museli jste to chození spolu vzít hopem."
"A následky se mohly snadno předvídat," dodal McCoy ponurým hlasem. Opět sjel zády po opěradlu židle dolů. "Když jsem četl ty záznamy, bylo mi, jako bych se setkal s cizincem..." Dysonová nastalé ticho přerušila. Po několika sekundách opět přerušovaně promluvil. "Nedovedu si představit věci, které prováděl ten Kostra McCoy. Ten mi ale udělal ze života kůlničku na dříví. Špatná svatba, těžký rozvod, potom ksakru vletěl do Flotily..."