Wednesday, March 07, 2007

"Jeden druhým naprosto opovrhuje," spokojeně mu svěřovala šeptem. "Pokaždé, když Spock dostane příležitost, rozkládá lidskou osobnost."
"To tedy ano," řekl McCoy, slyšel jsem ho, jak to prováděl před několika minutami." Vzpomněl si na výměnu názorů mezi oběma důstojníky. "Přece jen bych však vsadil na Vulkáncovy dobré vlastnosti."
"Já taky," důrazně souhlasila Dysonová. "A to znamená, že se musím vrátit k své práci."
McCoy vzdychl a pustil její rameno. "Aby čert vzal ty cizince. Kazí mi společenský život. Poslyšte, nemohl bych se vám dívat přes rameno, až budete probírat ty testy?" vnucoval se roztouženě. "Třeba bych vám zapisoval nebo myl nádoby nebo..."
"Ne," rázně odmítla Dysonová. "Kdybyste mi dýchal na záda, nic bych neudělala." V zárodku potlačila McCoyovo házení očkem. "Jděte pryč!" Očima pátrala po nástěnném chronometru. Zpozorovala údaj na ciferníku a zoufale vyjekla: "Hrom do police, Spock mě zabije..."
"No nic, vždyť jsem tak moc neřek'," připouštěl porážku McCoy a smál se jejímu zděšení. "Všechno beru zpět. Tak se pak uvidíme," volal za doktorkou, která již pádila do výzkumné sekce. "Pokud budu náhodou mít volnou chvilku ve svém nabitém programu," mručel.