Sunday, November 05, 2006

Dysonová ho jemně zatahala za loket.

"Nic si z toho nedělejte, tohle není vyhnání z ráje. Pojďte, ukážu vám vaši kabinu." Pak ho vedla úžasným bludištěm místností, které tvoří zdravotnický sektor a na každém kroku mu vysvětlovala, k čemu co na lodi slouží.
"Posloucháte mě vůbec?" zeptala se ho nakonec. Jeho mumlavé odpovědi reagující na její výklad působily dost roztržitě. McCoy se zastavil a otočil se tváří k ní. "Stal se ze mne dobrý doktor?"
"Ano," odpověděla pevným hlasem. "Jeden z nejlepších v celé kosmické Flotile."
"Bohu,díky." Opřel se zády o stěnu chodby a zkřížil ruce na prsou. "V tomhle posledním roce jsem totiž začal pochybovat, jestli se vůbec na medicínu hodím. Panebože, občas jsem se cítil tak hloupě. Ale dělal jsem to dál, protože jsem si nedovedl představit, co jiného bych v životě podnikal. Vždycky jsem si přál, aby se ze mne stal doktor, ale aby to byl dobrý doktor."