Thursday, November 02, 2006

Vy ho znáte?

" Jakpak se asi teď tváří? Je to... byl to... ten nejnesnesitelnější rozumbrada v druhém ročníku v Atlantě."
"Je to šéflékař soustavy, Argelius," odpověděla s potlačovaným smíchem.
Tentokrát se pro změnu vyděsil McCoy. "Šéflékař, proboha, já bych nikdy neřekl, že Andy vyléčí chřipku. A svěřit do jeho léčebné péče milióny lidí, to už vůbec ne."
"Nejspíš se v posledních dvaceti letech poněkud zdokonalil," nadhodila Dysonová.
"To jo, určitě." Náhle se zamračil a rozhlédl se po místnosti. "Kdežto já polovičku zařízení tady vůbec neznám. Na intenzivní péči je devět pacientů, ale já bych si netroufl k nim se vůbec přiblížit. Když by mi asistovala sestra Chapelová, snad bych zvládl tak leda pár ambulantních ošetření. Hromská práce! Tady na lodi vědí lapiduchové o medicíně víc než já. Jestli jsem tady vážně šéfoval, tak to znamená, že mi uniklo dvacet let lékařské vědy a praxe."