Monday, November 06, 2006

Dysonová se usmála.

"V prvním roce se vždycky každý cítí neschopný. A občas se tak cítím i já, zvlášť když si poslechnu drtivý výklad některého zkušeného lékaře. Pár už jsem jich slyšela od té doby, co jsem nastoupila na Enterprise."
"Mé výklady?"
"Občas," připustila neuroložka. "Ale vždycky mi něco daly a nikdy mě neshazovaly."
Pojednou se zašklebil. "Na rozdíl od těch, které vám poskytuje jistý úřadující šéflékař?"
"Pst, ne tak nahlas," varovala ho, ale v koutcích úst jí to taky poškubávalo. "Copak chcete, aby mě vyprášili z Flotily?" Znovu ho uchopila za loket a trochu ho napřímila. "Tak jen dál, až na palubu číslo pět, pane doktore, za patnáct minut musím na vizitu."
"Dejte na chvíli pokoj s tím průvodcovstvím, doktorko Dysonová," řekl, když už s ní přestával držet krok. "A radši mi povězte, jak jste se sem dostala vy."
"Sem na Enterprise nebo sem ke kosmické Flotile?"