Wednesday, January 17, 2007

Přerušil ji. "Prosím vás, nemohla byste mi raději říkat Lene nebo třeba Leonarde? Už mě to opravdu začíná unavovat, že kdekdo dělá poklony, jen se někde objevím."
"Cože?" nevěřícně se ozvala Dysonová.
"No, vážně, je to tak," s přehnaným znechucením prohlásil, "a vy jen potvrzujete to, jak tahle mánie zachvátila celou loď. Stojíte tady skoro v pozoru a chystáte se co nejslušnější formou uprchnout ode mne jen proto, že doktor McCoy je vyšší důstojník. To je ten důvod, nebo mě prostě nemáte ráda..."
"Máte to opravdu těžké," oplácela mu škádlivě.
"To tedy ano. Tak si sedněte a napijte se se mnou. A já vám budu vyprávět, jak se očima mladého civilisty jeví smutný osud vyššího důstojníka." Přes lehký tón měl v očích skutečnou touhu.
"Tak dobrá... Leonarde." Usadila se na židli.